Jenny, Monika, Ilse en Ineke naar Kenia

Nog maar een weekje.....

Beste allen,

We zijn al aan het aftellen, het is al bijna zover! Volgende week zaterdagochtend vertrekken we al. Er zijn ondertussen ook weer een paar leuke dingen gebeurd.

Ten eerste hebben we versterking erbij gekregen! Ineke (die Jenny en ik kennen van de fotoclub in Hoofddorp) gaat ook met ons mee! Nu moet het ons wel gaan lukken om de 120 in 5 dagen te gaan fotograferen. Maar het blijft een uitdaging.

Maar er gaan nog 2 mensen mee, namelijk een cameraman en een presentatrice! Ze gaan ons gedurende de week filmen. Ze doen dit voor www.mambapoint.nl , een initiatief van de NCRV. Helemaal leuk en spannend. Dat betekent wel dat we met 1 klas al de fotoboekjes daar gaan maken, zodat ze dat ook kunnen filmen. Dus dat is dan ook wel weer heel leuk!

Ons verblijf en vervoer is geregeld (ook altijd wel handig). Dus we gaan een week lang slapen in een nonnenhuis/spiritueel centrum. Misschien komen we wel helemaal β€œzen” weer thuis! We hebben ook besloten om gelijk de eerste zondag al een safari te gaan doen, want dan is de school toch dicht. En de andere 5 dagen dus heel hard werken.

We wilden ook voor de kinderen nog iets meenemen, maar we hebbben geen plek voor 700 cadeautjes. Daarom hebben we besloten om de klassen te gaan opfleuren met leuke posters. Deze wilde we dus niet zelf kopen, dus daarom een heleboel bedrijven aangeschreven. Ondertussen zijn de eerste 2 kokers met posters al binnen van Hole in the Wall en van Posterella! Echt super mooie posters, dus dat komt helemaal goed. We zijn er super blij mee.

Tot slot stonden we van de week ook in het Haarlems Dagblad (hebben het zelf alleen nog niet gelezen) en a.s. donderdag komen we in de Hoofddorpse courant. Genoeg aandacht dus. Helaas vallen de donaties nog een beetje tegen. Dus mocht je nog niet gedoneerd hebben, maar dit nog wel willen, twijfel dan niet en denk aan die lieve kindertjes in Kenia! Alle beetjes helpen...

De volgende update zal waarschijnlijk uit Kenia komen. Als het goed is, is er namelijk een internetaansluiting in het nonnenhuis.

Liefs,

Jenny, Ineke, Monika en Ilse

Annelies

Wat goed dat het is gelukt met de NCRV, gaaf!!

Kitty

Jeetje meiden, wat zijn jullie weer enorm goed bezig! Geweldig geregeld allemaal, heel profi! :-)

Ik ben trots op jullie!

Kitty
(initiatiefneemster Wees de Foto)

martha

Hoi meiden,
Wat ontzettend goed dat jullie dat gaan doen, ik wens jullie veel fotoplezier en een goeie reis.
Groeten van Martha

Marianne

Wat geweldig wat jullie weer gaan realiseren. Al deze publiciteit moeten toch een positieve invloed hebben op de donaties. Die van ons is onderweg.

Succes

Remco

Klinkt goed dames.......waar kunnen we doneren?

Michiel

Ik vind jullie fantastisch ! Jullie zullen ongetwijfeld een onvergetelijke indruk achterlaten. Succes daar en kijk uit voor de muggen.. :)

Goede reis alvast.

Bert

Prachtig initiatief weer. Ik wens jullie heel veel (foto)plezier toe. Jullie doen heel goed werk!
Succes!!!!!!!!!!
Groetjes Bert en Alie.

Els en Adri

Dag Jen en vriendinnen, wat zijn jullie weer goed bezig. Geniet ervan.
Liefs van ons.

Bart en Hetty

Zorg dat jullie een beetje uitgerust vertrekken, jullie moeten weer flink aan de slag in Kenia om alle kindertjes op tijd gefotografeerd te hebben. Heel veel succes. Enne..we zijn uiteraard erg trots op jullie dat jullie je inzetten om de kinderen een onvergetelijke herinnering te bezorgen.

Linda

Jullie zitten nu denk ik ergens in een Jeep in een heel mooi reservaat dieren te spotten.
Hoe is de reis gegaan? Konden jullie allemaal bij elkaar zitten? Ook nog een beetje geslapen?
Heel veel plezier en sterkte bij het fotograferen van de 120 kindjes.

Marloes

En zo zit je opeens weer in een andere wereld!!! Hopelijk kunnen jullie de indrukken en ervaringen goed delen met elkaar en die kids vinden het straks vast helemaal super om op de foto gezet te worden!! Hopelijk zien jullie vandaag mooie dieren en kunnen jullie die ook op de foto vastleggen, maar het scheelt dat je voor hun geen boekje hoeft te maken ;-)
Geniet!