Jenny, Monika, Ilse en Ineke naar Kenia

We zijn er weer!

Lieve allemaal,

Nou we zijn alweer een week terug in Nederland! We merken allemaal dat het nog wel moeilijk is om weer terug te zijn en dat het ons allemaal nog heel erg bezig houdt. We dromen er allemaal ’s nachts nog van. We hebben ook zoveel dingen daar mee gemaakt! We hebben ook nog niet het gevoel dat dit het is en dat we nog iets voor deze school willen doen, maar daar moeten we de aankomende tijd nog even goed over nadenken!

We hebben vorig week vrijdag wel de boekjes gemaakt met 8 kinderen. Geweldig om dat te doen en ze waren zo blij met hun boekje. Alfred vertelde zelfs dat hij de aandacht van Ineke tijdens de fotosessie nog leuker vond dan zijn boekje. Maar toen we zijn boekje weer mee terug wilde nemen naar Nederland, verdedigde hij die toch wel, want dat was niet de bedoeling! Alle kinderen zijn ook helemaal los gegaan op het versieren. Het zijn weer echt prachtexemplaren geworden.

De aankomende tijd zullen we zelf ook nog hard bezig zijn. We moeten voor meer dan 100 kinderen de foto’s nog uitzoeken. We hebben in totaal meer dan 6000 foto’s gemaakt en we moeten uiteindelijk uitkomen op ongeveer 1200 foto’s, dus dat wordt nog een klus. En… daarna moeten de boekjes nog in elkaar gezet worden. Hier hebben we ook nog hard hulp voor nodig. Dus mocht je je nog niet opgegeven hebben om te helpen en je wilt dit wil graag, laat het dan 1 van ons weten. We zijn al bezig met knutselavonden plannen.

Ook kunnen we vertellen dat we bijna 900 euro hebben opgehaald voor de school! Echt super. We gaan proberen om hier nog 1000 euro van te maken. Volgende week overleggen we met Wings of support hoe we dit geld precies gaan besteden en wanneer we dit gaan doen. Uiteraard houden we jullie hiervan op de hoogte.

We willen iedereen heel graag bedanken die al een donatie heeft gedaan, dus:

Edwin, Hetty en Bart, Marijt en Michiel, Inge, Marlies, Maarten, Annelies, Michiel, Marije en Marc, Marian, Linda, Iris, Jan, Jan Willem, Ingeborg en Pepijn, Karin,Cheyenna, Joop en Carla,Emily, Remco, Jan, Bouke, Marleen en Ron, Marieke, Willem Jan, Jenny, Peter en Christy, Dino: BEDANKT!!!!

Jullie bijdrage komt zeker goed terecht!!!

Liefs,

Jenny, Ineke, Monika en Ilse